Formulieren

Of kies een rubriek:

Expand basisonderwijsbasisonderwijs
Expand secundair onderwijssecundair onderwijs
Expand deeltijds kunstonderwijsdeeltijds kunstonderwijs
Expand hoger onderwijshoger onderwijs
Expand volwassenenonderwijsvolwassenenonderwijs
Expand clbclb
onderwijsinternaten
Effectief leesonderwijs in het basis- en secundair onderwijs in Vlaanderen: identificatie en evaluatie van het praktijkmodel ‘Lezen op School'": umbrella review
doc. nr. 19317

Effectief leesonderwijs in het basis- en secundair onderwijs in Vlaanderen: identificatie en evaluatie van het praktijkmodel ‘Lezen op School'": umbrella review. Dit  onderzoeksrapport  is  het  resultaat  van  Onderzoeksluik  1  van  het  project Les  in  Lezen.  Effectief leesonderwijs voor het basis-en secundair onderwijs in Vlaanderen. Dit project werd gefinancierd door het departement Onderwijs en Vorming van de Vlaamse overheid in het kader van de O&O-opdracht “Effectief leesonderwijs in het basis-en secundair onderwijs in Vlaanderen: identificatie en evaluatie van het praktijkmodel ‘Lezen op School’”. Onderzoeksluik 1 vormt de basis van het project en wordt aangevuld met Onderzoeksluik 2, waarin een verticale en horizontale analyse wordt uitgevoerd van de   22   Lezen   op   School   (LoS)-projecten   en   Onderzoeksluik   3,waarin   een   praktijkrelevante inspiratiegids wordt ontwikkeld aan de hand van een professionaliseringstraject voor leraren.


Extra informatie

Verwante pagina's