Formulieren

Of kies een rubriek:

Expand basisonderwijsbasisonderwijs
Expand secundair onderwijssecundair onderwijs
Expand deeltijds kunstonderwijsdeeltijds kunstonderwijs
Expand hoger onderwijshoger onderwijs
Expand volwassenenonderwijsvolwassenenonderwijs
Expand clbclb
onderwijsinternaten
Effectief leesonderwijs in het basis- en secundair onderwijs in Vlaanderen: identificatie en evaluatie van het praktijkmodel ‘Lezen op School'": umbrella review
doc. nr. 19317

Effectief leesonderwijs in het basis- en secundair onderwijs in Vlaanderen: identificatie en evaluatie van het praktijkmodel ‘Lezen op School'": umbrella review. Dit  onderzoeksrapport  is  het  resultaat  van  Onderzoeksluik  1  van  het  project Les  in  Lezen.  Effectief leesonderwijs voor het basis-en secundair onderwijs in Vlaanderen. Dit project werd gefinancierd door het departement Onderwijs en Vorming van de Vlaamse overheid in het kader van de O&O-opdracht “Effectief leesonderwijs in het basis-en secundair onderwijs in Vlaanderen: identificatie en evaluatie van het praktijkmodel ‘Lezen op School’”. Onderzoeksluik 1 vormt de basis van het project en wordt aangevuld met Onderzoeksluik 2, waarin een verticale en horizontale analyse wordt uitgevoerd van de   22   Lezen   op   School   (LoS)-projecten   en   Onderzoeksluik   3,waarin   een   praktijkrelevante inspiratiegids wordt ontwikkeld aan de hand van een professionaliseringstraject voor leraren.


Extra informatie

Verwante pagina's

Contact

Formulierenteam

02 553 95 00 Ann Bellon
02 553 95 14 Mia Vanhoutte
02 553 95 46 Tamara Anjuyn