2de en 3de graad doorstroomfinaliteit |
2de graad |
3de graad |
Studiedomein domeinoverschrijdend |
Economie-Moderne talen |
- |
5 |
Economische wetenschappen |
3 |
- |
Grieks-Latijn |
3-4 |
6 |
Humane wetenschappen |
3-4 |
5-6 |
Latijn |
3-4 |
- |
Latijn-Moderne talen |
- |
5-6 |
Latijn-Wetenschappen |
- |
6 |
Latijn-Wiskunde |
- |
5 |
Moderne talen-Wetenschappen |
- |
5 |
Natuurwetenschappen |
3-4 |
- |
Wetenschappen-Wiskunde |
- |
5-6 |
2de en 3de graad dubbele finaliteit (doorstroom en arbeidsmarkt) |
2de graad |
3de graad |
Studiedomein economie en organisatie |
Bedrijf en organisatie |
3-4 |
- |
Bedrijfsorganisatie |
- |
5-6 |
Studiedomein stem |
Biotechnieken |
3-4 |
- |
Biotechnologische & chemische technieken |
- |
5-6 |
Studiedomein maatschappij en welzijn |
Gezondheidszorg |
- |
5-6 |
Maatschappij en welzijn |
3-4 |
- |
2de en 3de graad arbeidsmarktfinaliteit |
2de graad |
3de graad |
Studiedomein maatschappij en welzijn |
Basiszorg en ondersteuning |
- |
5-6 |
Haar- en schoonheidsverzorging |
3-4 |
- |
Haarverzorging |
- |
5-6 |
Schoonheidsverzorging |
- |
5-6 |
Zorg en welzijn |
3-4 |
- |
3de graad geen |
2de graad |
3de graad |
Studiedomein maatschappij en welzijn |
Verzorgende/Zorgkundige duaal (duaal leren) |
- |
7 |
3de graad BSO |
2de graad |
3de graad |
Studiegebied lichaamsverzorging |
Haarstilist |
- |
7 |
Studiegebied personenzorg |
Kinderbegeleider duaal (duaal leren) |
- |
7 |